הריון ובטא-לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לצליל שלום, להזכירך עברתי גרידא בשבוע 9 ב30.10 לאחר שהבטא לא עלתה יפה ולבסוף הדופק פסק. שמחה לבשר על הריון חדש ו.א 26.10 בדיקת דם ראשונה ב19.12 התוצאה 100 בדיקת דם שניה ב22.12 התוצאה 372 מנסיונך - האם נראה כתקין על פניו? האם לא גבוהה מדי לשבוע 3 פלוס 5? אודה לכל תשובה שלך....
שלום לירון, שמחה לשמוע על הריון חדש לאחר חוויה כה קשה. הערכים נראים תקינים!!! מאחלת לך שההריון הנוכחי יהיה תקין, ארוך ומשעמם.... אביטל
תודה ותיקון טעות ו.א. 26.11.2004 בדיקת דם ראשונה 19.12 יצאה 100 בדיקת דם שניה 22.12. יצאה 372 תודה לאביטל ואודה לצליל על תגובתך