הרמת הילד הקטן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני בשבוע 10. יש לי ילד בן שנתיים השוקל 11-12 ק"ג. יוצא לי להרים אותו די הרבה , הוא מבקש וקשה לי לסרב. האם זה יכול להיות מסוכן או שכמו שאומרים... כשההריון תקין לא משנה מה תעשי שום דבר רע לא יקרה?! תודה מראש
שלום טלי ! אני לא רופאה, ומצטרפת לדיעה ששום משקל של ילד לא יפגע בהריון תקין. למרות זאת, כדאי לך ללמוד לחבק אותו בעמידה שפופה לידו, להושיב על הברכיים או לידך, ולמעט בהרמתו על הידיים - כדי להימנע מכאבי גב, במיוחד בהמשך ההריון. הריון קל ומוצלח !