דופק איטי שבוע 6.2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לאחר הזרעה ב- 23/11 - היום הייתי באולטרסאונד ראשון ובו נצפו שני שקי הריון בגודל תקין ובשני שקי ההריון נראה דופק איטי, הרופא ביקש שאחזור על הבדיקה עוד שבוע. מה הדבר אומר, האם זה סימן להיון לא תקין, באחד המקומות קראתי שהריון עם דופק איטי בדר"כ לא שורד האם זה נכון??? מתי אמורים בכלל לראות דופק בפעם הראשונה??? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אני לא רופאה. דופק אמור להופיע לראשונה סביב שבוע 7. יכול להיות שבגלל שגיל ההריון שלך צעיר יותר, הדופק נצפה איטי. מקווה שקבעו לך אולטראסאונד נוסף להמשך מעקב, ומחזיקה אצבעות לעידכונים משמחים. בהצלחה !