האם נכון הדבר שעל מנת להגדיל את הסיכוי ללדת בת ...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם זה נכון שכדי להגדיל את הסיכוי ללדת בת צריך לשטוף את הנרתיק עם חומץ לפני המגע המיני ואז הזרעים הזכריים מתים ואילו הנקביים יש יותר סיכוי לשרוד את החומץ. נשמע מצחיק הייתי רוצה שמישהו יגיד לי האם זה נכון או
שלום שוש ! לפני כמה ימים היו המון שאלות בנושא, תעשי חיפוש אחורה ותראי מה התשובות. בהצלחה !
היי שוש! אחרי בן בכור, נורא רציתי בת. מה רק לא ניסיתי - בין היתר את מה שאת כותבת. חישבתי תאריכים, אפילו עשיתי טיפול פריון על מנת להיכנס להריון בתאריך שהייתי רוצה (כיוון שהביוץ לא נפל על אותם תאריכים). ומה את חושבת? נולד לי עוד בן - ואני מאושרת. אל תאמיני לשום דבר - מה שבא - העיקר שיהיה בריא. שיהיה בהצלחה!
על תשתמשי בחומץ !זה יכול לפגוע בזרע!