באיזה שבוע עובר העובר לכיוון הבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתכם לשאלתי הקודמת. עוד שאלה קטנטנה, שאלתי את הרופא המטפל מתי הבטן תתחיל לגדול. הוא הסביר לי שעד השבוע ה-12 העובר נמצא "למטה", כשעצמות האגן מגינות עליו ואחרי שבוע זה הוא "נודד" לכיוון הבטן. אני כבר באמצע השבוע ה-13, ובטן עדיין לא רואים. היא שטוחה לחלוטין. מתי אתחיל לראות בטן???
אני יודעת שלחברה שלי עד שבוע 16 לא ראו שום דבר ואחר כך הבטן יצע לה בפתאומיות. חוץ מזה לדעתי זה די כיף שבסוף חודש שלישי עדיין אפשר ללכת עם מכנס רגיל.