איזה שבוע אני???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני לא מצליחה להבין באיזה שבוע של ההריון אני נמצאת. בכל בדיקה שעשיתי עד עכשיו השבוע היה שונה. המחזור האחרון היה שלי היה ב- 17.9.04. לאחר בדיקה של אולטרה סאונד נאמר לי שהתאריך הוא 21.9.04. לפי החישוב שלי היום אני נכנסת לשבוע השתיים עשרה. אתמול עשיתי שקיפות עורפית והרופא אמר שאני בשבוע השלוש עשרה, לפי החישוב של הרופא נשים שלי אני שבוע ה-11. עשיתי כבר כמה פעמים אולטרה סאונד והתשובות שונות. רופא הנשים אמר שיש לי הריון צעיר והרופא של השקיפות עורפית אמר שהעובר קטן יחסית לשבוע שאני נמצאת... אני מבולבלת מאוד ואשמח אם תעזרו לי לעשות סדר בשבועות
שלום שרון ! אם תקליקי על צילום המקלדת משמאל, תמצאי קישורים לדפי מעקב הריון אינטראקטיביים. נסי להזין את התאריך שלך, ותקבלי את התשובה. יכול להיות שההריון קצת יותר צעיר (בגלל ביוץ מאוחר) ואז העובר נראה קטן לגילו. כל עוד ההפרש עקבי, אין מקום לדאגה. בהצלחה !