רוצה בת-עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני רוצה מאוד בת אחרי 4 בנים שיש לי שיהיו בריאים, שמעתי שצריך להשתמש בחומץ, לפני קיום היחסים. אבל אין לי מושג במה זה כרוך ואיך לעשות זאת. בבקשה עזרו לי, מי שיודעת שתכתוב לי את השיטה. רוב תודות לכן! שיהיה המשך יום נעים.
שלום לך ! בתור אחת שניסתה את כל השיטות המפורסמות להריון של בת, וילדה בכל פעם בן - אין לי עצות טובות... אבל אולי כאן תמצאי מידע בנושא : http://www.geocities.com/hotsprings/resort/9200/ בהצלחה !
המון תודות על תגובתך המהירה.