שיטות בדוקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה אולי יישמע טיפשי, אבל חשוב לי להביא בן לעולם (אל תשפטו בבקשה...). האם יש שיטות בדוקות להגדלת הסיכוי לבנים ? (יש לי מחזור כל 23 יום - איך אני יודעת מתי אני מבייצת ? - הבנתי שזו אחת השיטות לקיים יחסים סמוך למועד הביוץ עלמנת להוליד בן זכר) תודה מראש
שלום הילה ! נסי להריץ חיפוש, הנושא הזה עולה כמעט בכל שבוע. גם השיטות ה"בדוקות" רק מעלות את הסיכוי מ-50% ל-80% בערך, ואינן מבטיחות הצלחה, לכן קחי בחשבון את ה"סיכון" לבת בהריון המתוכנן. כדי לדעת מתי את מבייצת, אפשר להיעזר בערכה שנמכרת בפארמים, או בשיטת מעקב הפרשות : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=110&art_id=133 בהצלחה !