שבוע 18+
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 18+ ועדיין לא מרגישה תנועות עובר. קראתי במאמרים שבהיון ראשון מרגישים בסיבות שבועות 18-20 ושבהריון 3 מרגישים עוד לפני. זהו הריון מספר 4 שלי (יש לי 2 ילדים). האם יש לי סיבה לדאגה?
שלום אסנת ! שבוע 18 זה הממוצע. יש מי שנשבעות שהרגישו תנועות כבר בשבוע 14, ויש שעד שבוע 24 לא מרגישות כלום. יכול להיות שיש לך שילייה קדמית ? אם כן, היא מתפקדת כשכבת בידוד שמקשה עוד יותר להרגיש את התנועות הראשונות. אני בטוחה שבקרוב תרגישי את העובר מתנועע, ואז תדעי לזהות בדיעבד את התחושה, שאולי התחילה כבר מוקדם יותר. כל עוד העובר זז ומתפתח, לא נורא אם עדיין אינך מרגישה אותו. הריון קל ומוצלח !