למה יש בחילות בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת אחת ולתמיד למה יש בחילות בהריון? למה החניכיים מתנפחים ואדומים, ולמה לפעמים יורד לי דם מהאף? אני בשבוע חמישי... תודה
שלום, אינני רופאה. על סמך קריאה ברשת אוכל לענות לך באופן חלקי : בחילות -כתוצאה מהפרשה של ההורמונים HCG, פרוגסטרון ואסטרוגן. דלקת חניכיים - הפרוגסטרון, הורמון שמופרש בהריון, מסוגל להחמיר תהליכים דלקתיים. מכיון שדלקת חניכיים קיימת במידה מסויימת אצל מרבית האוכלוסיה, החמרת דלקת החניכיים עלולה לפגוע במנגנון התמיכה של השן ולאיבוד יציבותה (הסבר מתוך אתר www.shinaim.co.il). לכן חשוב לסלק אבנית ולקבל הדרכה להיגיינת פה קפדנית אהובה