אנטיביוטיקה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תכננו להכנס להריון החודש אולם גילו אצלי את החיידק בקיבה הליקו... אני מטופלת ב- 2 סוגי אנטיביוטיקות למשך שבועיים ובתרופה אחרת למשך עוד חודשיים (קלרידקס 250 2 כדורים ביום, מוקסיפן 500 4 כדורים ביום ולוסק 1 ביום). האם לחכות בכניסה להריון פרק זמן לאחר סיום הטיפול כדי "לנקות" את הגוף מהאנטיביוטיקה או שבסיום הטיפול ניתן להכנס להריון. האם יש השפעה על הגוף/ביציות/עובר/מהלך ההריון בגלל האנטיביוטיקה? אודה לתשובה מהירה בתודה מראש איב
שלום איב ! התשובות המוסמכות לגבי תרופות, בעיקר במצב מורכב כמו שלך, נמצאות במרכז הטרטולוגי. בקישור משמאל (הריון ולידה - אתרים ברשת) יש רשימה של המכונים והטלפונים שלהם. בהצלחה !