שק הריון קטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בבדיקת אולטראסאונד אתמול, שבוע6.6 נמצאו 2 שקי היריון עם עוברים עם דופק. אחד השקים קטן בצורה משמעות,גודלו בערך בגודל העובר בעוד שהשק השני גדול מאוד (פי 2 או 3 לפי העין) העובר בשק הקטן מתאים לשבוע 6.6 והעובר בשק הגדול ל-6.4 האם לשק קטן מאוד יש משמעות גדולה כ"כ עד כדי האפשרות שהעובר יפסיק להתפתח? הטכנאית אמרה שיש לו דופק טוב אבל בעברי 2 הפלות. תודה מראש על התשובה
שלום שירה ! אין כאן רופא יענה לך. כדאי להפנות את השאלה לפורום אולטראסאונד, כאן או בסטארמד. מקווה שהכל יתפתח על הצד הטוב ביותר. בהצלחה !