שבוע 6 + 2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ! אני בשבוע 6 +2 וביום רביעי ה22\12 יש לי אולטראסאונד ראשון שאלתי היא האם יש סיכוי כבר בשבוע זה אני יהיה שבוע 6 וחמישה ימים יהיה ניתן לשמוע כבר דופק? ומה אמורים לראות בשלב זה של ההריון. תודה מראש יפעת פרץ
שלום יפעת ! כפי שענו לך מוקדם יותר, בשבוע 6+ ניתן לפעמים לראות דופק, אבל גם אם לא - זה תקין. אמורים לראות שק הריון עם נוזל ובתוכו עובר (רואים ברור את הגפיים והראש), לראות מקום ההשרשה ולוודא שההריון ממוקם בתוך הרחם. בהצלחה !