מחלת הנשיקה-ונסיון להכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חליתי במחלת הנשיקה לפני כחודש ,ברצוני להכנס להריון ,כמה זמן עלי לחכות כדי להתחיל לנסות?
שלום לילך ! כדאי להפנות את השאלה לרופא המטפל, או לפורום העוסק במחלות זיהומיות. אני יודעת על חברה הרה שמחלימה עכשיו ממחלת הנשיקה (בשבוע 12) ואמרו לה שאין סכנה לעובר, אבל לכתחילה בוודאי מומלץ להחלים ולחזור לכוחותייך לפני הריון מתוכנן. בהצלחה !
יש לוודא שזה באמת מחלת הנשיקה, ולא cmv. (שהתסמינים שלהם דומים), בcmv צריך לחכות בין חצי שנה לשנה בערך. (ככה אמרו לי - נדבקתי לפני חצי שנה בcmv) בהצלחה!