צירים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 38 להריון והייתי בשמירת הריון משבוע 32 עד 36 בגלל צירים מוקדמים. אני כבר כמה ימים מסתובבת עם צירים לא סדירים אבל תכופים ומאוד כואב לי כל איזור המפשעה, הגב ובטן תחתונה. השאלה אם כדאי לגשת למיון או לבדיקה שכן זה מקשה עלי פעילות סדירה וגם כואב לי. אני לא רוצה סתם לגשת ושיגידו לי שאין פתיחה- מצד שני הכאבים הופכים להיות בלתי נסבלים כמו לדוג' בלילה. מה עושים? זו לידה ראשונה ואני קצת מתביישת להגיע סתם. כמה זמן עוד צריך לסחוב ומתי יודעים שיש פתיחה וזה הדבר האמיתי
שלום התאור שלך נשמע של צירים אמיתיים למרות שזה לא אומר בוודאות שיש פתיחה רצינית, כי זו לידה ראשונה. אני מציעה לך לגשת להבדק ללא כל בושה - את לא הראשונה ולא האחרונה שמגיעה ונשלחת כלעומת שבאה, וזה קורה בהחלט לא רק בלידה ראשונה. עדיף להתסכן בקצת בושה (מה גם שזו בכלל לא בושה) ולא בלידה פתאומית בבית, או בלהגיע לבית חולים בשלב של לידה מאוד מתקדמת ולפספס את האפשרות לקבל אפידוראל (אם תכננת דבר כזה) בהצלחה ולידה קלה