דמום קצר הצילו!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהי יכולה לעזור לי בבקשה. אני ממש מוטרדת. הפסקתי עם הגלולות לפני 5 חודשים ומאז מדמום של המחזור הפך קצר ממה שהיה לי פעם. יומיים בערך של הפרשות חומות ואח"כ רקיומיים דימום ממש. האם זה תקין ולא יפריע להכנס להריון? זה מפריע לי מאחר ולפני שנתיים עברתי נתוח קסרי ונאמר לי שהיו הדבקויות ברחם שהסירו אותן. האם מישהי יודעת אם יש קשר בין שני הדברים? או שההפחתה בדמום היא כתוצאה משימוש בגלולות? אודה לתשובה
שלום נועה ! אני לא רופאה. הגיוני שלוקח לגוף זמן לחזור לתיפקוד רגיל לאחר הגלולות, אבל בגלל הניתוח - הייתי מציעה לך להתייעץ עם הרופא המטפל. נשמע לי שאין אצלך בעייה, אבל עדיף לשמוע את זה מרופא. בהצלחה !