מתי ניתן לעשות בדיקות כלליות של האישה ושל הגבר???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ניתן לבקש מרופאת הנשים שלי לעשות סדרת בדיקות - גם אם אנו מנסים פחות משנה??? הייתי רוצה לדעת שהכל בסדר אצלי ואצל בעלי. מחכה לתשובה
שלום רויטל ! אני לא רופאה. אם שניכם צעירים ובריאים, בדרך כל ממתינים שנה לפני הבדיקות. אם השעון מתקתק, או שיש סיבה אחרת ללחץ - אפשר להתחיל את הבדיקות מוקדם יותר. האם ניסית לבקש הפניה ? כדאי לברר היכן באיזור מגורייך מבצעים את הבירור, ולבקש מהרופאה הפנייה לבדיקות. בהצלחה !