גלולות והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום צליל רציתי לדעת אם העבודה שאני לוקחת גלולות כבר 3 שנים,ובשנה האחרונה אני משתמשת במינס תגרום לי כאשר אני ירצה להכנס להריון איזשהי בעיה? כמה זמן לפני שאני ירצה להכנס להריון מומלץ להפסיק את הגלולות? תודה רבה-שמש
שלום שמש ! אני לא רופאה, אבל רוב הרופאים בדיעה שהגלולות מהדור החדש בטוחות ולא יוצרות שום בעייה בכניסה להריון עתידי. כאשר מדובר בגלולות כאלה, כמו גם מינס, אין צורך בשלושה חודשים של "התנקות" כמו שהמליצו בעבר, ואפשר להרות מיד לאחר הפסקת הגלולות. חשוב מאד להתחיל לקחת חומצה פולית שלושה חודשים לפני התחלת הנסיונות להרות. בהצלחה !