הפחתה של עוברים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון (IVF) בשבוע תשע + יום עם שני עוברים. הייתי אצל הרופא שאמר שעובר אחד הגדול מתאים בדיוק לשבוע שלו (גודל 2.40) בעוד הקטן יותר מתאים לשבוע 8 + 3 ימים (גודל 1.88) . הוא נשמע מעט פסימי לגבי סיכוייו של הקטן ורציתי לשאול את דעתך ? האם בשלב הזה הם חייבים להיות אותו הדבר, מתאימים לשבוע? האם יש מומחה לייעוץ בתחום ? וממומחה לביצוע הדילול ? האם דילול אכן מגדיל את הסיכון עד כדי 10% ?
שלום מיכל ! אני לא רופאה, ואין כאן רופא זמין. כדאי להפנות את השאלה לפורום מקצועי, לקבלת תשובה מוסמכת : לפורום פוריות או אולטראסאונד כאן, בדוקטורס, לפורומים בסטארמד, דפי בריאות או YNET. בהצלחה !