דופק איטי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום הייתי ב- US ראשון. נתגלה שק היריון וגודלו מתאים לשבוע 5 פלוס 6 ימים. דופק נראה ולא מיד אך איטי. לפי הטכנאית זה כנראה בגלל שההיריון צעיר מאוד ויכול להיות שהדופק בעצם החל רק היום וזימנה אותי לעוד שבוע שוב. נשמע לכן סביר? מכירות מצבים כאלו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אני לא רופאה. המצב שתיארת נשמע סביר מאד, ובכל מקרה אין מה לעשות חוץ מלחכות בסבלנות. נצלי את השבוע למחשבות חיוביות, ונקווה לטוב . בהצלחה !
זה נשמע לי מאוד נורמלי, לי בבדיקה בשבוע 7 + בקושי הצליחו לראות דופק.