לגלי של יונתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי גלי היינו בהריון בערך באותה תקופה ועקבתי אחרי ההריון שלך ממש מההתחלה לא פעם החזקתי לך אצבעות כשהלכת לבדיקות ומעקבים ובלידה המוקדמת ואפילו בטיפול הקנגורו יהונתן הקטן המדהים שלי בן שנה ושבוע וזה נחמד להיזכר בימים של ההריון ההוא... נכנסתי לפורום כי עכשיו אני בהריון שני שלא הולך כ"כ טוב הבטא לא עלתה כמו שצריך ובינתיים אין דופק. היום בערב יש לי בדיקה חוזרת אצל הרופאת נשים ואני כוססת ציפורניים... אז כיף לשמוע ממך וביי בינתיים
כתבתי לך בהודעה למטה אם לא תמצאי אני אכתוב לך שוב בכל מקרה תמיד שמחה לפגוש חברים מהעבר שעזרו לי בתקופה לחוצה