לצליל היקרה והאהובה שלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי צליל מה נשמע? מה שלומך? מה שלום הילדודס אני קוראת כאן לפעמים את מה שאת כותבת את עושה עבודת קודש ועל כך תבורכי ולא רק על כך את פשוט אשה מקסימה שולחת לך נשיקות ומתגעגעת אליך מאד מקווה להצתרף אליכם בעוד כמה חודשים ולעבור חוויה מתקנת שלך גלי
שלום גלי יקרה !!! ראיתי בפורום אחר את ההתלבטות שלך - אני ממש שמחה לראות אותך כאן, ומקווה שמהר מאד תצטרפי כהריונית רשמית ותזכי בסוף באוצר נוסף - כמו יונתן המתוק שלך. מאד מקווה שתהיה לך חוויה מתקנת, עכשיו כשאת כבר אמא מדופלמת ומנוסה. חיבוק גדול ונשיקה ליונתן ! צליל.