מעיים אקוגניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 15 (לאחר הוצאת חצוצרה הריום חוץ רחמי) בסקירה מוקדמת הרופא ראה מעיים אקוגניים יתכן עקב דימום שהיה עד יום קודם לבדיקה. +cho.plexus cyst 3.4 הרופא אומר שב 99% מהמקרים זה עובר- רציתי לקבל עוד חוות דעת- מה הסיבוכים האפשריים לעובר ? והאם כדאי לעשות מי שפיר ? תודה
שלום לך ! כדאי שתפני את השאלה לפורום בו עונים רופאים : כאן - ד"ר חזן בפורום אולטראסאונד, ד"ר צלאל או ד"ר מלינגר בפורומים של סטארמד, ד"ר לחמן בדפי בריאות. בהצלחה !