חום בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע 6 ורציתי לדעת מהו החום גוף שבדרך כלל יש בהריון יש לי 37.4 ואני קצת מודאגת...החום גוף שלי בדרך כלל הוא 36.5 גילי
שלום גילי, אני לא רופאה. מכמה תשובות של רופאים ברשת בנושא חום הגוף בהריון, אביא לך אחת מהן : "יתכן מצב של עלייה קלה בחום הגוף בשל רמות גבוהות של הפרוגסטרון בהריון, אבל מומלץ שתיבדקי על ידי הרופא שלך , על מנת לשלול סיבה אחרת לחום " - ד"ר ברדה, וולפסון 26.4.03. אני מצטרפת להמלצה זו, וחושבת שכדאי בכל מקרה לוודא שאין בעיה כלשהי, אם באמצעות רופא המשפחה ו/או ביעוץ אצל הגינקולוג. הריון בריא, אהובה