תינוק בעריסה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום: האם עדיף להשכיב תינוק שרק נולד בעריסה או שאפשר ישירות במיטת תינוק, אם כן, כמה חודשים ניתן לשים אותו בעריסה????
שלום טלי ! אפשר להשכיב תינוק מיום היוולדו גם במיטת תינוק, אבל הוא יעדיף שמיכה הדוקה, ולפעמים להצטנף בפינה - כאילו לשחזר את הצפיפות המגוננת של הרחם. לכן הרבה פעמים מעדיפים להתחיל בעריסה (מלבד יתרון נוסף - קל למקם אותה בחדר ההורים ולנייד מחדר לחדר בבית), אבל שתי האפשרויות טובות. העריסה טובה עד שהתינוק ארוך ו/או כבד מדי - בדרך כלל זה קורה כעבור ארבעה חודשים בערך. בהצלחה !