מין העובר בשקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 11.5 שבועות, הייתי בשקיפות עורפית והרופא אמר לי שיש לי 80% בת. * אומרים שרק בשבוע ה - 13 ניתן לראות את מין העובר: הייתכן והוא טעה ? או שניתן לראות בוודאות גם בשבוע ה - 11.5?? האם בסקירת מערכות המוקדמת התוצאה יכולה להיות אחרת (בן)??? * אומרים שבטן של בת זה כלפי מטה ובטן של בן זה בטן כלפי מעלה - האם זה נכון לקבוע את מין העובר לי צורת הבטן????
שלום ליאת ! לא סתם הרופא דיבר על 80% - קשה לזהות בבירור בשלב מוקדם כזה. אני מכירה כמה מקרים שדיברו על בת, ובסקירה התגלה בן. לצורת הבטן שלך אין שום קשר למין העובר - נסי לשאול את ה"מומחים" ותראי שתקבלי דיעות שונות על אותה בטן הריונית... הריון קל ובריא !