שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי דלקת חניכיים. (ובטח אני גם זקוקה לסתימות ואולי אפילו טיפול שורש...) אני בחודש הראשון להריון. האם הדלקת חניכיים מסוכנת לי או לעובר (בגלל החיידקים)? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אני מצרפת לך קישור לשני מאמרים על טיפולי שיניים בהריון : המלצות של משרד הבריאות, מתוך אתר משרד הבריאות: http://www.health.gov.il/pages/default.asp?PageId=777&parentId=771&catId=44&maincat=13 ומאמר נוסף : http://www.shinaim.co.il/artindexpregnant.htm (ותודה לאהובה שהביאה לראשונה את הקישורים). הריון קל ומוצלח !
תודה רבה.