הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בעלי ואני רוצים להכנס להריון. לפי הידוע לי התאריף הטוב ביותר להכנס להריון הוא לקיים יחסי מין בזמן הביוץ. הרופא אמר לי למדוד חום כל בוקר וכאשר חום הגוף הכי גבוה אז התאריך. שאלתי היא האם יום הביוץ זה הערב שלפני המדידה הכי גבוהה או אחרי. תודה רבה
שלום, אינני רופאה. כדאי שתקראי כאן , הכותב הוא פרופ' דניאל זיידמן, מומחה לפריון - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 ראי שם את הקטע - איך ניתן לקבוע את מועד הביוץ....... בכל מקרה, זהו מידע כללי בלבד, ולא מחליף את היעוץ אצל הרופא המטפל שלך ! בהצלחה, אהובה