לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי זאת דקלה מלפני יומיומיים.....(עם החשש להריון חוץ ריחמי) אז היום הייתי אצל הרופא שלי והוא הפנה אותי לאולטרסאונד וזו התשובה: ניצפה חלל ציסטי מאורך ברחם היכול להתאים לשק הריון. לא הודגם שק חלמון או רקמת עוברית. בשחלה ימנית שני מיבנים ציסטיים צלולים ושהגדול בינהם הוא 24*28. הרופא אמר שלפי דעתו אין ממה לחשוש זה תשובה נורמלית והגיונית ואני כמובן נירגעתי קצת. והוא נתן לי גם לעשות שוב בטא מחר.....אז שאלתי היא אם ב8/11/04 הבטא היה לי 785 כמה אמור להיות לי מחר בערך? כדי שאני יהיה רגועה .....ולא יבהל מהתשובה. תודה לך על הכול והמשך ערב טוב. דקלה
שלום דקלה ! טוב שהלכת להיבדק, זו הפעולה הנכונה לעשות. שק ברחם, שאין בו עדיין כלום - מתאים מאד להריון צעיר מאד. בשחלה יש הרבה פעמים ציסטות, והגופיף הצהוב (שאחראי להחזיק את ההריון בחודשים הראשונים) נצפה גם הוא בצורה דומה, אולי זה מה שנראה. לגבי הבטא - אמורה להיות הכפלה כל יומיים-שלושה. הכפלה ראשונה עד 11/12 (ערך של כ-1600), והכפלה שניה עד 14/12, כלומר ערך של כ-3200). זה לא שיעור מתימטיקה, וכל עלייה משמעותית שתתן ערכים דומים נחשבת תקינה. בהצלחה בבדיקה !