נשירת שיער בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני כעת בשבוע 29 להריון שלישי(בת 26 ) בשני ההריונות הקודמים גם אם הייתה לי נשירת שיער לפני ההריון אז זה פסק לי אך ההריון הזה יש לי נשירת שיער ללא הפסקה ואפילו נפח השיער ירד. האם זה מצביע על משהו?, מה עליי לברר. האם יש משהו ספציפי שעליי לבדוק בבדיקות דם? מחכה לתשובה מהירה תודה ישראלה
שלום ישראלה ! כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. בד"כ בהריון יש דווקא צמיחה מוגברת של השיער, וגל נשירה מגיע לאחר הלידה. אולי יש קשר לתכיפות ההריונות ? אולי חסרים מינרלים - האם את מקבלת פרנטל או תכשיר דומה ? אני מעריכה שרופא ידע להפנות אותך לבדיקה המתאימה. בהצלחה !