האם אני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הווסת שלי מאחרת ב- 8 ימים, לפני כ-4 ימים ביצעתי בדיקת הריון ביתית והתשובה היתה שלילית למחרת ביצעתי בדיקת דם והתוצאה של ה- HCG היא פחות מ- 10, האם יכול להיות שאני בהריון? האם יכול להיות שבדיקת הדם לא גילתה הריון למרות שיש הריון?
שלום מורן ! אני לא רופאה. הסיכוי שאת בהריון קלוש, כי בדיקת דם לא "מפספסת" אפילו הריון צעיר. האפשרות היחידה שעולה בדעתי היא שאם המחזור שלך לא סדיר, אולי בייצת מאוחר וההריון עדיין כ"כ צעיר שאי אפשר לקבל תשובה חיובית. אם תוך כמה ימים לא יגיע המחזור, ובדיקת הדם עדיין תהיה שלילית - כדאי לגשת לרופא, לבדוק אם יש סיבה אחרת לאיחור. בהצלחה !