מכונים לבדיקות בהרין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן , אני חדשה בפורם בשבוע ה 9 להריון , רציתי לשמוע דעתכן ומנסיונכן איזה בדיקות רצוי לבצע ואיפה הכי מומלץ ? האם יש הבדלים למעט המחיר באיכות הבדיקות בין המכונים השונים ? אני צריכה כרגע להתכונן לשקיפות עורפית וסקירה מוקדמת אשמח לקבל תגובות , אין לי כ"כ עם מי להתייעץ ( עוד לא סיפרתי לאף אחד ...) תודה יפית
שלום יפית ! אם תכתבי מאיזה איזור בארץ את, יוכלו לתת לך המלצות ספציפיות. בהצלחה !
אני מאיזור פ"ת
אני מאיזור פ"ת