מחזור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן! אני די חדשה פה, ומעוניינת כמו כולן, להיכנס להיריון. הפקתי גלולות והתחלתי לקחת חומצה פולית לפני 3 חודשים. המחזור הראשון הגיע לאחר 32 יום והשני לאחר 29 יום. המחזור השלישי אמור היה להגיע שבוע שעבר, אך טרם הופיע והיום כבר היום ה-35. עשיתי בדיקה ביתי ואני לא בהיריון. מתי עליי לגשת לרופא? מתי זה אמור להדאיג? ו - מתי עלינו לעשות "פוצי מוצי"? הרי אין לי מושג מתי אני מבייצת, ייתכן גם שבימים אלה?! מה עושים?! אתן נראות לי כ"כ מקסימות, תודה לכן!
שלום אסנת ! אני מפנה אותך למאמר של פרופ' זיידמן, שיענה על רוב שאלותייך : http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 (תודה לאהובה על הקישור למאמר). בהצלחה !