הפסקת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש צורך לחכות כחודש ולראות שמקבלים מחזור או ישר אפשר להחיל לעבודה השאלה נובעת משמועות שיש להתנקות חודש, חצי שנה וכאלה שאומרים שנה אשמח לתשובתך לגבי חיסון לאדמת מתי יש צורך לבצע חיסון לאדמת כמה זמן לפני כניבה להריון וכמה זמן יש להמתין עם אני לא מחוסנת ומעוניינת לבצע את החיסון והאם קיבלתי אדמדמת זה אומר שאני מחוסנת גם בפני אדמת
את צריכה לעבור בדיקת דם פשוטה לבירור האם יש לך נוגדנים נגד אדמת או לא -תפני לרופא נשים או לרופא משפחה שלך לקבלת הטופס לבדיקה. אח"כ בהתאם לתוצאות תידרשי להתחסן או לא., החיסון נכנס לתוקף תוך 10-14 יום יגידו לך ביום החיסון - תשאלי את האחות. לגבי גלולות - הרופא שלי אמר לי שאין צורך לחכות בכלל ונכון שרופאים אחרים אומרים דברים אחרים :כמו הפסקה של חודש / 3 חודשים ואפילו 6 חודשים אבל הלכתי לפי הרופא שלי ונכנסתי להריון 3 חודשים אחרי הפסקת הגלולות ,בלי לעשות הפסקה לפני שאנחנו מנסים. בהצלחה
שלום לך ! תיקון לתשובה שקיבלת - אסור להרות במשך שלושה חודשים לאחר החיסון לאדמת. כמובן שרצוי קודם לבדוק את רמת הנוגדנים שלך, ואין קשר בין אדמדמדת שחלית בה לבין רמת הנוגדנים הנוכחית לאדמת. בהצלחה !