הדמיה - רנטגן בשבוע הראשון של ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חושבת שיש סיכוי שאני בהריון, בייצתי לפני כשבוע, וכעת עלי לבצע צילום רנטגן עמוד-שדרה מותני ואגן בשל כאבי גב חזקים. רציתי לדעת מה הסיכונים הצפויים לעובר וכן אם תוכלו להפנות אותי לספרות רפואית בנושא. תודה, מדי.
http://www.obgyn-wolfson.org.il/Content/Articles/WolfsonArticles.asp?Article=426
שלום מדי ! אני הייתי ממליצה על התייעצות עם הרופא המטפל ו/או אחד המכונים הטרטולוגיים. מכיוון שהצילומים מרוכזים באיזור הקרוב לרחם, כדאי לברר את הנושא לפני ביצוע הצילום. בהצלחה !