לידת אמבולנס לגבי הכשרתם של הנהגים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הכשרתם של הנהגים ו חובשים היא אכן לא ממושכת אך בדכ בלידת בזק אין צורך באדם עתיר השכלה במיילדות שכן כפי שנאמר זו לידת בזק שפשוט קורת מעצמה ואכן היולדת יודעת יותר טוב מכולם מה לעשות כי גוף האישה יודע כיצד ללדת וזו עובדה ואולי מזה ניתן להבין שכמה שפחות התערבות רפואית כשאין בעייה רפואית בלידה הוא לטובת הילוד והיולדת
בתור נהגת אמבולנס אין דבר יותר מרגש מליילד. השתתפתי במספר רב של לידות ובכל פעם הדבר מרגש מחדש...