ביוץ בזמן איקקלמין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! כיוון שהרופא לא נמצא או לא עונה בפורום פיריון, אני מנסה למצוא תשובה כאן... התחלתי לקחת איקקלמין מהיום החמישי למחזור. היום (היום הרביעי לאיקקלמין) הופיעה לי הפרשה בהירה כמו זו של לפני ביוץ. הדבר קרה לי גם בחודש שעבר עם לקיחת האיקקלמין. האם יתכן ביוץ במועד כה מוקדם? האם יתכן ביוץ במהלך מתן האיקקלמין? תודה, נטאשה.
שלום נטאשה ! אני מצטערת, אבל אין לי תשובה ואין כאן רופא שיוכל לענות. מקווה שבינתיים כבר קיבלת תשובת רופא בפורום פוריות. בהצלחה !