Tay Zax
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לכל יוצאי מרוקו יש יותר סיכוי להיות שאים של אי זקס ,או רק ל"פרנש קנדיאן"? ואם לכל יוצאי רוקו יש סיכוי ,אז אחת לכמה? אני נשאית ורוצה לדעת מה הסיכוי שגם בעלי, בהנחה שהוריו נולדו במרוקו,רבט?
שלום גלי ! תמיד חשבתי שטאי זקס זו בעיקר מחלה של אשכנזים, אבל בכל אופן - זו לא שאלה של סיכויים. חשוב שבעלך יבצע את הבדיקה, ויקבל תשובה מדויקת במאת האחוזים אם גם הוא נשא. הבדיקה מתבצעת ע"י משרד הבריאות במימון כמעט מלא, ומומלץ להיבדק בהקדם. בהצלחה !