בקשר לביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל יקרה, כבר כתבתי כמה שאלות שנענו יפה וי ש לי עוד שאל ה החדשה: אני מנסה להכנס להריון. כבר 3 חודשים ללא גלולות. מחזור שמגיע כל 32 יום. בחודש שעבר הרגשתי כאבים חזקים בבטן תחתונה ביום ה-16 (כאבי ביוץ?) החודש אני ביום ה17 ולא הרגשתי כלום! מה ששמתי לב זה להפרשות לבנות ול אשקופות כמו שצריך בביוץ . הייתכן שהזרע התערבב עם ההפרשה וכך קשה לזהות את הצבע השקוף של ההפרשה? אודה לתשובתך נועה
שלום נועה ! יכול להיות שהביוץ עדיין מתעכב, ויכול להיות שההשערה שלך נכונה או שיש איזו פטריה/דלקת שמשבשת את מעקב ההפרשות. אם כבר זיהית ביוץ בעבר לא רק לפי הכאב, ודאי ראית שההפרשה דומה לחלבון ביצה - שקופה ונמתחת, ובכמות שקשה לפספס. אם הפעם לא היה כאב ולא הפרשה - יכול להיות שהביוץ עדיין לא קרה (במחזור של 32 יום, הביוץ מתרחש ביום ה-18). בהצלחה !