נואש לעזרה-האם נכנסתי להריון???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לחברי הפורום: אני וחברתי מקיימים יחסי מין באופן קבוע(לא משתמשת בגלולות) למניעת הריון. אחרי שבוע לערך היא התחילה להרגיש כאבים בגוף ובראש והיא הקיאה כל פעם שאכלה השאלה שלי היא: יש לנו זמן לחכות ל-23 לחודש בכדי לראות אם תקבל מחזור בזמן, האם היא יכולה לבצע בדיקת הריון לפני קבלת המחזור בכדי לראות אם נכנסה להריון? או שאנחנו צריכים לחכות עד אשר יגיע תאריך המחזור ובמידה ולא תקבל ללכת לבצע בדיקה? מה הכי נכון לעשות במצב זה כרגע? האם קיימת אפשרות לבדיקת הריון לפני המחזור בכל זאת בכדי להיות יותר שקט? מעוניין בעצות מעטירי נסיון-ותודה מראש.
לצערי לא, עד כמה שידוע לי אפשר לבצע בדיקה רק אחרי יומיים איחור של המחזור. אבל, אולי בבדיקת דם אפשר לבצע בדיקה לפני.
קודם כל .. חבל על חוסר האחריות.. אם ההריון לא רצוי אז ככה.. אפשר לבצע בדיקת דם.. והיא אומרת אם יש הריון או לא.. מקווה שהתשובה תמצא חן בעיניכם.. עדי