אדמת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הינני נמצאת בשבוע 17 להריוני. לפני מספר ימים הלכתי לבקר את חברתי. לחברתי יש בן בגיל שנה וחודשיים. כמובן שנישקתי אותו כתמיד, זאת מבלי לדעת שהוא חוסן מספר ימים קודמ לכן כנגד מחלת האדמת. יש לציין כי כייל הנוגדנים שלי כנגד המחלה הוא 30. שאלותי היא: 1.האם יש סיכון להידבק במחלה כתוצאה מהנשיקה בפיו של הילד
שלום שירה ! אני לא רופאה, וממליצה להתייעץ בפורום מלחות זיהומיות. בכל זאת, כמה סיבות להניח שלא נגרם נזק : * אם הילד רק חוסן, ולא חולה - הוא לא אמור להיות מדבק. * רמת נוגדנים של 30 נחשבת מספיקה לחיסון בהריון. * גם אם נדבקת למרות הכל - אדמת מסוכנת בשליש הראשון, ואת כבר בשבוע 17 שבו כל המערכות מפותחות ולא עלולות להיפגע. אני כמעט בטוחה שאין לך סיבה לדאגה, אבל כדאי שתקבלי תשובה מוסמכת מרופא. בהצלחה !