מה הפירוש הבדיקה הריון או לא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הודעות לבדיקת Rubella IgG מתאריך 25/11/04 100 IU/ml - גדול מ :גבולות נורמה 15 IU/ml - קטן מ :NEGATIVE :POSITIVE (IMMUNE) 15 IU/ml - גדול או שווה ל 15-30 כייל נוגדנים נמוך IU/ml
יונית שלום, הבדיקה מתייחסת לנוגדני אדמת ואיננה בדיקת הריון. נהוג לבצע בדיקה זו בתחילת ההריון. זאת מכיוון שוירוס האדמת הוא אחד הנגיפים אשר עלולים לחדור דרך השליה אל העובר ולגרום בו למומים מולדים. מטרת הבדיקה לוודא שהאישה אכן מחוסנת נגד המחלה. לפי התוצאות יש לך כייל נוגדנים גבוה לאדמת ואת מחוסנת נגד אדמת.