שאלה דחופה ביותרררררר!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. קיימתי יחסי מין לא מוגנים עם חבר שלי, חשוב לציין שאני לוקחת את הגללולות דיאנה וגם את האנטיביוטיקה מינוציקלן פעם אחת ביום... רציתי לדעת אם יש מצב שאני בהריון?? כי 1) הוא לא גמר בתוכי 2) בגלל הגלולות אז אני מוגנת........ לא? חייבת תשובה בהקדם!!!!!! תודה מראש
אם את לוקחת את הגלולות לפי ההוראות אין כמעט שום סיכוי להריון
רצוי.. ביותר.. אם משממשים בגלולות למניעת הריון וגם באניטיביוטיקה... רצוי להוסיף בתקופת לקיחת האנטיביוטיקה גם אמצעי נוסף למניעה . ישנם הרבה סיפורים שנשים נקלטו להריון לא רצוי בגלל השילוב של שניהם יחד.(גם אחות של חברה שלי היתה בהריון בגלל זה .. רק המזל היא שהיא היתה נשואה וזה לא היה כלכך בעייתי..) הבעיה הגדולה היא שכשהרופאים נותנים אנטיביוטיקה הם לא שואלים לגביי גלולות - אלא אם השאלה תגיע ממך.. לכן... הגני על עצמך... עדי.