ציסטה בשבוע 6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע השישי, בבדיקת US נמצא שק הריון עם עובר עם דופק וגם נמצא ציסטה 7 ס"מ מה זה אומר ? האם זה מסכן העובר,? האם הציסטה אמורה להיעלם ? יש לציין שזה הריון שני אחרי טיפול באקקלומין, ההרון הראשון הסתיים בהפלה בשבוע 9 עובר ללא דופק
שלום לך ! יש הרבה סוגי ציסטות שמופיעות בהריון, רובן לא מזיקות לעובר. כדי לקבל תשובה לשאלתך כדאי להפנות אותה לרופא המטפל - שיבדוק ויראה מה בדיוק המימצא, ויענה לך גם על רקע הטיפול התרופתי שקיבלת. הריון קל ומוצלח !