בטא-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני מאוד מודאגת עשיתי כמה בדיקות בטא, והקפיצות נראות לי מוזרות ומדאיגות: יש לציין שאני בת 28, אחרי מחזור IVF. 12 יום אחרי החזרה ערכי בטא 37 (מעבדת אסותא) 14 יום אחרי ערכי בטא 53 (מכבי) 17 " " " 203(מכבי) 24 " " " 607 (מכבי) 27 " " " " 885(מכבי) מה זה אומר? האם משהו כאן לא תקין...יש גדילה אך לא הכפלה...אני ממש עצובה ומודאגת....
שלום לך ! הבטא באמת עולה לאט, אבל עוד אל תאבדי תקווה. בשלב שלך (שבועיים איחור ?) ניתן כבר לבדוק באולטראסאונד אם נוצר שק הריון ובתוכו קוטב עוברי, וכך לקבל יותר מידע אם ההריון מתפתח כראוי. מקווה שתקבלי תוצאות טובות !