סקירת מערכות מאוחרת מורחבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בשבוע 22 לפי וסת האחרון 30.6 ביום א' עשיתי סקירת מערכות מורחבת הכל יצא תקין,אבל יש הפרש של שבוע אחד ז"א הייתי בשבוע 21+4 ולפי הבדיקה זה היה 20+6 מה שהוא כזה, זכור לי גם שבבדיקות האחרות שקיפות וכו' היה קצת הפרש הרופא שלי אמרה אם זה שבוע לא נורא,יכול להיות פשוט שהביוץ היה לפני כן בבקשה עזרה! מה זה אומר? תודה רבה סיגל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיגל ! אני לא רופאה. אם ההפרש עקבי - סימן שגיל ההריון שלך קצת יותר צעיר מהמחושב (אולי הביוץ היה רק לאחר 19 יום, למשל), או שהעובר שלך קצת יותר קטן מהממוצע. כמו שאמרה לך הרופאה - אין מקום לדאגה. הריון קל ובריא !