הריון לא רצוי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מהן הדרכים לסיים הריון לא רצוי בן 3 - 6 שבועות?
עידו שלום, אני לא רופאה, ורק אוכל להפנות אותך למידע בנושא - http://www.starmed.co.il/Contraceptives/Abortion http://www.shilo4u.org.il/upload/new/news3.html המידע הנ"ל הוא מידע כללי בלבד !!!, אם אתם נמצאים במצב זה, פנו לגינקולוג לקבלת יעוץ אישי. אהובה
לעידו היקר ! אלוהים נתן לך ולחברתך מתנה כל-כך יקרה שאני חושבת שכדי לך לחשוב על זה שנית, כי הפלה זה דבר מאוד קשה ואחר כך אי-אפשר להתחרט אל תחשוב שאני מותחת עליך ביקורת, ואם כן אז אני מבקשת ממך סליחה פשוט המילה "ההפלה" , זה מילה כל כך קשה וכבדה ואתה וחברתך יצרתם "וולד", מתוך אהבה וחבל פשוט חבל בידידות אופי