בדיקת הריון ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קניתי בדיקת הריון ביתית לאחר איחור של 3 ימים, משום מה למרות שאני פועלת לפי ההוראות הרשומות בקופסא התוצאה יוצאת לא ברורה יוצא לי מן כתם ורוד בצד שמאל בלבד (כאשר תשובה שלילית היא קו בצד הימני בלבד) מדוע זה לא יוצא טוב ?
שלום אליאן ! על כל בדיקה כזו יש טלפון של היצרן לבירורים. תתקשרי, תתארי מה בדיוק הבעייה ובוודאי יענו לך. בהצלחה !
אם לא יוצא לך כלום בחלון הימני, סימן שהבדיקה לא בוצעה בצורה תקינה. אם קשה לך "לכוון" את זרם השתן. תאספי מעט בכוס חד פעמית וטבלי את המקלון. זה הכי נקי ונכון.... בהצלחה!