לצליל ולנורית - זיכרון והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לשאלתה של נורית לפני יומיים שלושה - מצאתי מאמר , אמנם באנגלית בנושא זיכרון בהריון - http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=217553&contrassID=3&subContrassID=0&sbSubContrassID=0 לא התעמקתי בו, אבל מהכותרת ניתן להבין שאחרי הלידה הקשיים בזיכרון נעלמים.... אהובה
Ahuva, Thanks in my name too. I read it AND it is interesting. i felt it affected my memory too. Tslil, thanks for the referal to forum hanaka.