סימפיזיוליזיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת על פי הרופא מ סימפיזיוליזיס קל. הכאבים מאוד חזקים בעיקר בשכיבה, החלפת תנוחה ובהליכה. מה כדאי וניתן לעשות ?
שלום, תשובה של רופא - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/52237/xFP/52566 קראתי תשובות נוספות של רופאים באתר אחר, וגם הם ממליצים על מנוחה, וטיפול בכאב., ומציינים שבדרך כלל זה חולף זמן מה לאחר הלידה. תתייחסי למה שמצאתי כאל מידע כללי בלבד, ואת ההמלצות כיצד להקל את הכאב, את צריכה לקבל מהרופא המטפל שלך. תרגישי טוב, אהובה